veel gestelde vragen

faq

Bestellen en bezorgen

Tijdens het bestellen, kunt u kiezen uit afhalen of laten bezorgen. Wilt u uw aankoop ophalen? Plan dan een afspraak, dit kan telefonisch of via email.

  • Standaard zijn de verzendkosten vanaf €6,95.
  • Heeft u een bestelling met een bestelwaarde van tenminste €100 dan komen de verzendkosten te vervallen.

Heeft u een bestelling geplaatst en is alles op voorraad? Dan wordt uw pakket binnen 3 werkdagen bij u bezorgd. De bezorging is mede afhankelijk van het moment dat u besteld.

Als er bij een product de tekst PRE-ORDER NU staat betekent dit dat het product is besteld of wordt besteld bij de leverancier. De verwachte levertijd staat in de omschrijving van het product vermeldt. Als u dit product besteld zal deze uitgeleverd worden zodra deze binnenkomen, de datum van uitleveren is een indicatie en kan uitlopen.

Heeft u daarnaast nog andere producten besteld die wel op voorraad zijn, dan wordt uw bestelling verstuurd op het moment dat deze compleet is (inclusief het pre-order product). Wilt u de andere producten eerder ontvangen? Bestel deze producten dan in een aparte bestelling.

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen, gaan wij er hier direct mee aan de slag. We kunnen dan helaas geen wijzigingen meer aanbrengen.

Wel is het mogelijk om via DHL de bezorging te wijzigen. U kunt vanaf de dag vóór bezorging het moment of de locatie wijzigen. Hoe eerder u kiest, hoe meer bezorgopties u heeft. Naar DHL site voor verdere uitleg bezorging wijzigen.

Zodra wij uw bestelling hebben verzonden ontvangt u een e-mail van DHL met een link naar de Track and Trace omgeving van DHL.

Betalen

iDeal
Met iDeal kunt u online betalen via de vertrouwde online betaalomgeving van uw eigen bank.

Creditcard
U kunt betalen met MasterCard, VISA of American Express.

Nee, dat is niet mogelijk.

Ruilen en retourneren

U kunt uw online aankopen binnen 14 dagen aan ons retourneren.

Stuurt u uw bestelling per post aan ons terug? Dan krijgt u het aankoopbedrag altijd terug op dezelfde manier waarop u dit bedrag hebt betaald.

Ja, maar u betaalt wel de kosten van terugzending

Per post
Wanneer u uw bestelling per post aan ons retourneert, hebben wij helaas niet de mogelijkheid meteen een ander product toe te sturen. Na ontvangst van het pakket storten wij het aankoopbedrag aan u terug, zodat u gemakkelijk een nieuwe bestelling bij ons kunt plaatsen.

In onze showroom
Jazeker, u bent welkom om uw bestelling binnen 14 dagen te ruilen. De producten dienen ongebruikt te zijn en in de originele verpakking. Maak vooraf wel een afspraak.

Volg de onderstaande stappen:
1. neem eerst contact met ons op om de retourzending aan te melden, dit kan telefonisch via telefoonnummer (0)74 8531707, via info@e-chargetechnology.nl of via het contactformulier op onze website;
2. vul het retourformulier zo volledig mogelijk in en voeg deze samen met het product dat u retour stuurt;
3. zorg voor een beschermende verpakking om het risico op beschadigingen bij retourneren zo klein mogelijk te maken;
4. stuur het pakket via DHL naar het volgende adres: Granaatstraat 1, 7554 TN Hengelo, Nederland. Wij raden u altijd aan om retouren met track & trace barcode naar ons te versturen. Bij waardevolle retouren raden wij u altijd aan om deze met een track & trace barcode en verzekering naar ons te versturen. De barcode is tevens een bewijs waarmee u kunt aantonen dat uw pakket is teruggestuurd. 

Garantie en reparatie

Bel ons en wij gaan dit samen met u oplossen, wellicht dient u het artikel op te sturen voor reparatie (zie ook: Hoe lang heb ik garantie?), maar soms kunnen we, een instelling bijvoorbeeld, ook telefonisch een storing oplossen. Bij een beschadiging is het eveneens raadzaam om even te bellen.

U ontvangt op bijna alle artikelen een standaard garantie van 2 jaar. Vertoont het artikel binnen deze periode mankementen, dan kunt u deze zonder kosten aan ons retourneren. Gebruiksvoorwerpen die onderhevig zijn aan slijtage zoals batterijen of losse componenten zijn uitgesloten van garantie.

Wanneer u een artikel retour heeft gezonden, bekijken wij of we het artikel direct vervangen voor een nieuw exemplaar of dat wij deze opsturen naar de leverancier ter reparatie. In beide gevallen ontvangt u na ongeveer 2 weken bericht van ons. Reparatie duurt ongeveer 4 tot maximaal 6 weken.

Retourneert u een artikel, zorg er dan voor dat het artikel zo compleet mogelijk, inclusief alle bijbehorende accessoires en handleidingen retour gezonden wordt. Mocht u het artikel hebben ingebouwd, dan dient u deze uit te bouwen en alleen het originele artikel te retourneren. Wilt u artikel retourneren, dan verzoeken wij u om vooraf uw retourzending bij ons aan te melden.

Als u een artikel terugstuurt voor een reparatie dan gaan we gelijk na ontvangst voor u aan de slag. Zijn alle benodigde onderdelen op voorraad duurt een reparatie doorgaans niet langer dan 5 werkdagen. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat onderdelen niet op voorraad zijn. Is dat het geval, dan kan een reparatie langer duren. Uiteraard nemen we dan contact met u op om het e.e.a. af te stemmen.

Showroom

Ja, u kunt onze showroom in Hengelo bezoeken.

Ja, u kunt het beste een afspraak maken via info@e-chargetechnology.nl of 074 8531707.

Onze openingstijden zijn van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur.

Retourformulier

Wilt u uw pakket retourneren? U bent het formulier kwijt, of u heeft het niet ontvangen? Dan kunt u hier het retourformulier downloaden.

Volg de onderstaande stappen:
1. neem eerst contact met ons op om de retourzending aan te melden, dit kan telefonisch via telefoonnummer (0)74 8531707, via info@e-chargetechnology.nl of via het contactformulier op onze website;
2. vul het retourformulier zo volledig mogelijk in en voeg deze samen met het product dat u retour stuurt;
3. zorg voor een beschermde verpakking om het risico op beschadigingen bij retourneren zo klein mogelijk te maken;
4. stuur het pakket via DHL naar het volgende adres: Granaatstraat 1, 7554 TN Hengelo, Nederland. Wij raden u altijd aan om retouren met track & trace barcode naar ons te versturen. Bij waardevolle retouren raden wij u altijd aan om deze met een track & trace barcode en verzekering naar ons te versturen. De barcode is tevens een bewijs waarmee u kunt aantonen dat uw pakket is teruggestuurd. 

Download het retourformulier en vul dit volledig in, omschrijf duidelijk in het daarvoor bestemde veld de exacte klacht en verduidelijk dit eventueel met foto’s. Zorg er ook voor dat wij u telefonisch kunnen bereiken in geval van vragen